Pacientų gerovės specialistas ir pasitikėjimo telefonas

Klaipėdos universiteto ligoninė nuoširdžiai siekia, kad teikiamų paslaugų, aptarnavimo standartų ir bendravimo kultūros kokybė atitiktų aukščiausius medicininius bei komunikacijos lūkesčius.

Ligoninėje dirba pacientų gerovės specialistas, kuris konsultuoja įstaigoje besigydančius pacientus arba jų atstovus neklinikiniais klausimais, susijusiais su paslaugų kokybe, tarpininkauja nagrinėjant pacientų prašymus, atsiliepimus ir skundus bei informuoja apie ligoninėje teikiamas paslaugas.

Specialistas tarpininkauja tiek iškilus klausimams besigydant stacionare ar ambulatoriškai, tiek perduodant padėkas ir gerus atsiliepimus medikų komandai.

Su pacientų gerovės specialistu galima susisiekti el. paštu pacientu.gerove@kulig.lt arba telefonu +370 46 396669.

Darbo laikas: nuo 7.30 val. iki 16.00 val. Pietų pertrauka: nuo 12.00 iki 12.30 val.

______________

Kartais dėl svarbių priežasčių (konsultuoja kitą interesantą, yra išvykęs į ligoninės klinikas, dalyvauja pasitarime ar atlieka kitas jam priklausančias pareigas, serga, atostogauja) su pacientų gerovės specialistu gali nepavykti susiekti telefonu. Tokiais atvejais rekomenduojame rašyti laišką: pacientu.gerove@kulig.lt. Su jumis bus susisiekta.

Susisiekite