Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

Kas yra Klaipėdos universiteto ligoninė?
Tai yra gydymo įstaiga.

Kokios paslaugos čia teikiamos? 
Ligoninėje žmonės gydomi, operuojami, konsultuojami. Galima guldyti į ligoninę, galima ir neguldyti. Tai sprendžia gydytojas.

Ar reikia mokėti?
Kai ligonį draudžia valstybė ir žmogus turi siuntimą arba jam pagalbos reikia skubiai – mokėti nereikia. 

Kaip užsiregistruoti pas gydytoją?
Užsiregistruoti galima paskambinus telefonu +370 46 410000, internetu. 

Kur rasti Klaipėdos universiteto ligoninę?
Ligoninę galima rasti Klaipėdoje adresu Liepojos g. 41.